Klachtenregelement
Ons streven is om de juiste begeleiding bieden. Het kan voorkomen dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. We nemen elke klacht serieus en bekijken hoe we soortgelijke klachten in de toekomst kunnen voorkomen. Uiteraard proberen we gezamenlijk met jou tot een oplossing te komen. Het is belangrijk voor jou om te weten waar je met jouw klacht terecht kan.
Wil je een klacht doorgeven?
Je kunt jouw klacht schriftelijk of telefonisch aan ons doorgeven. Nadat wij jouw klacht hebben ontvangen, nemen wij altijd contact met je op. Uiteraard kan je rechtstreeks contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg.
Ben je het oneens met onze beslissing?
Als je het niet eens bent met de wijze waarop jouw klacht is afgehandeld of als je het niet eens bent met het antwoord dat je hebt gekregen, dan kan je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie van Klachtenportaal Zorg.
Download hier het klachtenformulier.